sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Minä, Camilla

Täällä kirjoittelee toinen tämän blogin pitäjistä eli Camilla eli Cami :) Kirjoitan myös omaa blogiani nimeltä I wait for no man. Olen 25-vuotias tietojenkäsittelyn opiskelija Espoosta ja harrastan aktiivisesti kuntosalilla käymistä. Treenaan tällä hetkellä Sellon Elixiassa lähinnä peruskunnon vuoksi, mutta tavoitteita olisi nyt aika siirtää blogin myötä korkeammalle.

Nuorempana olin liikunnallinen ja ajanmittaan on tullut harrastettua rytmistä voimistelua, telinevoimistelua, karatea, pesäpalloa, megazonea, tankotanssia sekä flamencoa. Yksikään näistä ei sitten kovinkaan pysyväksi muodostunut paitsi tankoilua olisi tarkoitus jatkaa nyt kun Rock The Pole avasi ovensa uudelleen ja vielä kannaltani parempaan paikkaan Kaisaniemeen.

Salilla aloitin käymään viime vuoden syyskuussa ja tuloksia on tullut jonkun verran. Tavoitteenani on kiinteytyä, mutta painolla ei ole niin väliä. Joskus lukion jälkeen painoin nykyistä paljon enemmän, mutta nyt olen onnistunut laihduttamaan n. 13kg. Silloin paino pääsi kerääntymään huomaamatta ja ikinä en aio enää itseäni niin huonoon kuntoon päästää. Pelailen paljon tietokoneella ja pelasin silloinkin, mutta ei tämä estä minua olemassa hyvässä kunnossa.

En siis tavoittele mitään uber-sporttista vartaloa, mutta haluaisin kovasti jenkkakahvat pois. Tähän aion pyrkiä aloittamalla paljon inhoamani juoksun ja lisään siihen kuntosalin päälle niin eiköhän paketti ala olemaan kasassa. Lisäksi aion noudattaa terveellistä ruokavaliota aikalailla oman mieleni mukaan, eli aivan tiukkaa esim. rasvatonta dieettiä en aio noudattaa. Olen aiemmin karpannut pariin otteeseen ja olen huomannut sen soveltuvan minulle, joten saatampa kokeilla sitäkin taas.

Myönnetään, että näin kesällä olen ollut tavallista laiskempi, mutta onneksi mitään kovin fataalia ei ole päässyt kropassa vielä tapahtumaan. Ylitin sentään itseni kesän alussa osallistumalla Nice Run- juoksutapahtumaan ja siellä pakotin itseni juoksemaan koko lenkin eli "huikeat" 5km putkeen. Juoksu kun tosiaan ei ole koskaan ollut lajini. Huomenna kuitenkin normaali salirytmi saa blogin myötä alkaa taas, joten salijuttuja tullaan kuulemaan tästä lähtien usein!

Näillä lupauksilla eikun mars salille ja sinne lenkille!

- Cami


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti