sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Minä, Bettina

Eli siis olen tämän blogin toinen kirjoittaja, Bettina. Olen 16 vuotias porvoolainen ja tällä hetkellä opiskelen lukiossa Helsingissä.Pienestä tytöstä asti olen ollut aktiivinen ja paikallahan minua harvemmin on saanut pidettyä.

Idea fitness-blogista oli aika selvä sillä minä ja ystäväni Camilla olemme molemmat himourheiljoita ja terveellinen elämäntyyli ylipäänsä on molemmille tärkeää. Joten ajattelimme että olisi kiva kirjoittaa meidän arjesta ja näin yhdessä! Minähän en koskaan ole bloggannut joten antakaahan anteeksi jos jotain mokailen :D

Suurin intohimoni on urheilu ja sitä olen harjoittanut eri muodossa, olen pelannut salibandya ja kilpauinut. Molemmat jäi pienemmälle monen loukkaantumisen jälkeen. Tällä hetkellä en harrasta urheilua missään seurassa mutta harjoittelen kivenkovaa kanssa kohti tavoitettani: nimittäin Triathloniin (pyöräily, uinti ja juoksu). Treenamisen ohella terveellinen ja tasapainoinen elämätyyli on todella tärkeä. Myös ruoka on urheilijalle tärkeää ja minä rakastan tervellistä (ja välillä epäterveellistä) ruokaa joten siitäkin tulen kirjoittamaan.

Urheilun lisäksi musiikki on lähellä sydäntäni, olen kauan soittanut pianoa ja laulanut. Olen myös aika shopaholicci (eli teille jotka ette tiedä mitä sana tarkoittaa, niin se on himoshoppaaja :) ) , vaatteet, kengät, laukut, asusteet jne ovat minulle kuin harrastus. Tästä blogi nimemme Fashionable osuus. Mutta luulen että monet naiset osaavat samaistua kyseiseen "harrastukseen".

Olen matkustellut koko ikäni perheeni kanssa josta olen saanut suuren kiinnostukseen matkustamiseen. Vielä en Amerikkaan ole ennättänyt mutta ympäri Eurooppaa olen kyllä matkannut. Suosikkejani on selvästi Ruotsi ja Tanska. Kun ihmiset kysyy miten viihdymme niin hyvin Ruotsissa niin vastaan samoin kuin äitini "olemme kuin kalat vedessä", isäni ja sisareni ovat ruotsinkielisiä. Myöhemmin kesällä saatte kuvia Tukholmasta ja Ruotsin matkasta kuin sinne lähdemme joka vuotiselle viikon lomalle.

Odotan innolla tämän blogin kirjoittamista! :) -B


Eli siis tässä olen minä!

1 kommentti:

  1. Hei! sä sanoit että pidät laulaamisesta, olisi kiva jos laittasit video kun laulat.
    Kiva blogi!

    // Saara

    VastaaPoista